sobota, 1 stycznia 2011

Komoda








Jeszcze przed Świętami udało mi się odnowić komodę którą znalazłam dosłownie na śmietniku.Wracałam kiedyś razem z mamą z zakupów z centrum,zmęczone i głodne postanowiłyśmy zrobić mały postój...było ciemno i grzebiąc w torebce nie zauważyłam tego cudeńka,gdyby nie to,że zrobiłam krok do tył i...aaałłaaa co to?Mebel...pierwsze skojarzenie?Coza okropny kolor no i ten brak szuflad...hm dobrze, że byłam razem z mamą:-),zauważyła brakujące szuflady kawałek dalej,schowane w śmieciach...teraz tak sobie myślę , że tonie ja ją znalazłam, a on mnie:-)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć przed i po metamorfozie.

1 komentarz:

  1. Oj, piękności wyczarowałaś ze śmiecia!! Cudna komoda! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...