wtorek, 18 stycznia 2011

Pierwsze pisanki






Możecie być w szoku,możecie w to nie uwierzyć, ale przygotowania do Wielkanocy 2011 już trwają,w tym roku przewiduję dużą sprzedaż pisanek,a to za sprawą pewnej współpracy...Toteż produkcja już ruszyła.Myślałam,że nie będę mogła się odnaleźć w tym klimacie już teraz.Muszę jednak przyznać,że świetnie się czuje w tworząc te maleństwa , może to dla tego,że tak bardzo chce mi się ciepłej i kolorowej wiosny?Zapewne tak jest!!!Toteż pierwsze są usłane kwiatuszkami i bardzo cukierkowe,no i malutkie, bo na wydmuszkach kurzych.

2 komentarze:

  1. Powariowałyście dziewczy, Wy już jaja pokazujecia a ja jeszcze choinki nie rozebrałam:) Pisanki bardzo łade, ja z produkcja poczekam do lutego, jak wytrzymam bo kusicie, kusicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany to u ciebie juz wiosna!!! Sliczne...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...